סיטונאים

בעלת קליניקה לקוסמטיקה או מכון מניקור פדיקור? 

מזמינים אותך להיות מפיצה של דאבל דר ישראל.

 

ברוכות הבאות לאתר של המותג הקוריאני שכבש את העולם. OMG! הוא מותג עולמי המיוצר בקוריאה ומנוהל מלב בירת היופי והאופנה של העולם, לוס אנג’לס, קליפורניה. מוצרי OMG! מיוצרים על ידי חברת Double Dare Spa.

 

על אילו מוצרי קוסמטיקה מדובר?

 

המוצרים של OMG! כוללים בעיקר מסכות לפנים ומסכות שמתמקדות בעור העדין שמתחת לעיניים (פאצ'ים). המסכות הן לשימוש חד פעמי, כל מסכה ארוזה בנפרד, הן מכילות חומרים פעילים ומזינים ומתאימות לשימוש ביתי ומקצועי. לא לחינם שמו של המותג OMG! כי זה בדיוק מה שנשים אומרות אחרי שימוש במסכה. בין אם מדובר במסכה שמתמקדת בלחות או מסכה שתפקידה למצק את העור, התוצאה מיידית וחד משמעית. בנוסף למסכות יש גם אקססוריז מדליקים לפנים ולשיער.

 

היכן ניתן למצוא את המסכות של OMG!?

 

עמדות עם מוצרי הקוסמטיקה של של OMG! מפוזרות בחנויות בכל העולם: לוס אנג'לס, ניו יורק, רוסיה, צכיה, אירלנד, טיוואן, פיליפנים ועוד. לראשונה, המותג ההיסטרי הזה גם בישראל.  כרגע עיקר ההפצה אונליין ולרגל הביקוש אנחנו מרחיבים את נקודות ההפצה למכוני קומסטיקה ומכוני מני פדי.

 

מה זה אומר להיות מפיצה?

 

המשמעות שאת רוכשת סטנד מעוצב וממותג, במחירים סיטונאים שווים במיוחד ומציבה אותו אצלך בקליניקה. את המסכות והציוד הנלווה את מוכרת לפי המחירון של דאבל דר. לבחירתך הסטנדים מגיעים בשני גדלים: סטנד שולחני וסטנד עומד.

 

אנחנו לא רואים בך רק מפיצה, אנחנו מחפשים את השותפה הבאה שלנו ונעשה מה שצריך על מנת לתמוך בך. כגון: תוכן עבור רשתות חברתית, הדרכה על המוצרים וכל סיוע שתזדדקי לו בקידום מכירות. בפועל המוצרים של דאבל דר כל כך טובים שהם מוכרים את עצמם. האריזות מדליקות והמיתוג משגע. ברגע שמחזיקים את האריזה ביד מיד רוצים לנסות את המוצר.

 

מזמינים אותך להצטרף למכוני הקוסמטיקה והביוטי שכבר הציבו אצלם סטנד עמוס במסכות ואקססוריז של דאבל דר.

 

השאירי את הטלפון והמייל שלך ונחזור אלייך עם פרטים מלאים.

 

 

    דילוג לתוכן